خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

هر شهرستان مازندران؛ پایتخت یک رشته ورزشی/در تلاشیم سرانه ورزشی در سطح استان را افزایش دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۸۹

احمد حسین زادگان گفت:تلاش می کنیم که سرانه ورزشی را در سطح استان افزایش بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان،همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در آیین افتتاحیه ورزشگاه هفت تیر بابل با بیان اینکه افتتاح پروژه ها در این ایام به نوعی اطلاع رسانی عملکرد نظام و دولت به مردم است، گفت: مردم بدانند با همه  محدودیت ها ی مالی و اعتباری که بخش اعظمش منوط به تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه است به همت فرزندان همین مردم که در بدنه عظیم دولت هستند و همچنان تلاش می کنند تا به هر بهانه ای کام مردم را شاد کنند، پروژه ها بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: همه مسئولین تلاش می کنند در شرایط سخت اقتصادی، پروژه ای به دلیل کمبود اعتبار تعطیل نشود تا پروژه هایی که مورد نیاز شهرستان و مردم است مورد بهره برداری قرار گیرد. 

حسین زادگان با اشاره به افتتاح فاز اول بهسازی و بازسازی استادیوم هفت تیر بابل، افزود: می توان گفت که فاز دوم ضلع شمالی استادیوم با مساحت 2500 متر مربع و ظرفیت 4100 نفر تقریبا نیاز های اولیه شهرستان بابل به لحاظ گنجایش تماشاگران را تامین می کند اگر چه اعتقاد د اریم که در شهرستان بابل به ظرفیت و فضای بیشتری نیاز است.

استاندار مازندران با توجه به اولویت حوزه زیرساخت ها در استان، گفت: تلاش می کنیم که سرانه ورزشی را در سطح استان افزایش بدهیم. 

مقام عالی دولت در مازندران خاطر نشان کرد: اگر پروژه‌های ورزشی نیمه‌ تمام استان به بهره‌برداری برسد، سرانه ورزشی به ۱.۵ متر مربع می‌رسد که اتفاق خوبی است.

حسین زادگان با توجه به اینکه ورزش همگانی نیاز به عزم جدی و کار جمعی و فرهنگی دارد، تاکید کرد: در حوزه ورزش همگانی باید تلاش کنیم مردم بیشتر ورزش کنند و حوزه سلامت را جدی بگیریم.

وی در حوزه ورزش قهرمانی، مازندران را مهد همه ی رشته های ورزشی د انست و گفت: اعتقاد مان این است که هرکدام از شهرستان های استان می تواند پایتخت یک رشته ورزشی باشد مثل جویبار که معروف به پاییتخت کشتی جهان است و اخیرا در بابل که دو تا از ورزشکاران مدال آور طلا داشتیم که اگر این مسیر را بدرستی طی کنند المپیکی می شوند، البته لازم است در این فرآیند همه کمک کنیم تا جوانان تشویق و باانگیزه بشوند.

وی ادامه داد: به فرمانداران ابلاغ کردیم در شورای اداری این جوانان افتخار آفرین را دعوت و تجلیل کنند. 

استاندار مازندران در پایان از بسیج سازندگی که هم در سیل و هم در پروژه هایی دیگر کمک دولت و در کنار مردم است، تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز