خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد:

افتتاح 1000 پروژه در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۴۹

مهدی رازجویان گفت : درهفته دولت تعداد هزار پروژه در استان به بهره برداری یا کلنگ زنی می رسد

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت،سه طرح عمرانی و خدماتی با حضور معاون امور عمرانی استاندار مازندران و مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

مهدی رازجویان در مراسم آیین افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست فوق توزیع برق گفت : در هفته دولت خدمات کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در این هفته تعداد هزار پروژه در استان به بهره برداری یا کلنگ زنی می رسد، افزود : اعتباری بالغ بر یک هزار و 150میلیارد تومان برای این پروژه ها در نظر گرفته شده بود.

رازجویان با تاکید بر اینکه برای هزار و 400 نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است، ادامه داد : پنج هزار و 600 نفر نیز مشغول به خدمات بودند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران هدف دشمن را افزایش فشار اقتصادی دانست و ابراز کرد : پیگیری های صورت گرفته منجر می شود که در کمترین زمان پروژه ها به نتیجه برسند.

رازجویان با اشاره به مشکل قطعی برق در سال گذشته، تصریح کرد : با تلاش و پیگیری در شرکت برق منطقه ای توانستیم مشکل قطعی برق را امسال نداشته باشیم.

لازم به ذکر است در چهارمین روز از هفته دولت روز سه شنبه سه طرح شامل ۲ پروژه افزایش ظرفیت پست فوق توزیع برق شهید دارایی و تعویض هادی خط شصت و سه کیلوولا قائمشهر در تلار و افتتاح سردخانه بوده است.

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز