خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران:

روز بازنشستگان بهانه‌ای برای رساندن صدای مظلومیت‌شان به گوش مسئولان است/ کارگران در انتخابات آتی به حامیان واقعی خود رأی خواهند داد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۴۵

نصرالله دریابیگی گفت:کارگران در انتخابات آتی به حامیان واقعی خود رای خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی در جشن بزرگ جامعه بازنشستگی و تکریم کارگران بازنشسته،بازمانده و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در سالن بانک ملی بابلسر ضمن تبریک هفته دولت و روز بازنشستگان گفت:روز بازنشستگان بهانه ای برای انتقال مشکلات و رساندن صدای مظلومیت کارگران و بازنشستگان به گوش مسئولین است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: هدف از برگزاری چنین مراسماتی ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر و بهتر جامعه کارگری و بازنشستگی برای حل مشکلات و معضلات کارگران و بازنشستگان است.

وی اظهار کرد: تشکیلات کارگری و بازنشستگی به دنبال حل مشکلات و معضلاتی از قبیل مشکلات معیشتی و درمانی و رساندن صدای مظلومیت این اقشار به گوش شخص رئیس جمهور و نمایندگان مجلس است.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور به بدهی 200 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود:از مشکلات  به حق بازنشستگان تامین اجتماعی طرح همسان سازی حقوقاشان است که اگر دولت بدهی خود را به سازمان پرداخت و به تعهداتی که مجلس هم تصویب کرده عمل کند این مشکل تا حد زیادی حل خواهد شد.

دریابیگی با اشاره به اینکه سرنوشت هر قومی به دست خودش رقم میخورد،گفت: جامعه کارگری و بازنشستگی باید برای رسیدن به اهداف و مطالبات به حق خود با هم اتحاد داشته باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات آتی مجلس اظهار کرد:امروز و در روز بازنشستگان باید این موضوع مطرح شود که بسیاری از نمایندگان کنونی با شعار حمایت از مستضعفان،پا برهنگان و کارگران و اعتبار ما کارگران و بازنشستگان راهی مجلس شدند و بعد از راهیابی به مجلس همه چیز را از یاد بردند.

وی ادامه داد: متاسفانه تعداد نمایندگان حامی کارگران و بازنشستگان در مجلس محدود است به همین دلیل در بسیاری از موارد در حق کارگران و بازنشستگان اجحاف می شود.

این نماینده با سابقه کارگری گفت: در انتخابات آتی مجلس جامعه کارگری و بازنشستگی به کاندیدایی رای خواهد داد که در عمل حامی واقعی کارگران و بازنشستگان باشد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از بازنشستگان و کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی نمونه استان تجلیل شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز