خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان بابلسر:

امروز جامعه کارگری و بازنشستگی متحمل دردهای فراوانی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۳۶

سید عبدالله میرقربانی بهنمیری گفت:امروز جامعه کارگری و بازنشستگی متحمل دردهای فراوانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عبدالله میرقربانی بهنمیری بعد از ظهر امروز در جشن بزرگ جامعه بازنشستگی و تکریم کارگران بازنشسته،بازمانده و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در سالن بانک ملی بابلسر ضمن تریک هفته دولت و روز بازنشستگان،گفت: امروز جامعه کارگری و بازنشستگی متحمل دردهای فراوانی است.

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان استان مازندران ادامه داد: امروز معضل اصلی کارگران و بازنشستگان مشکلات معیشتی است و این امر وضعیت را اسفناک کرده است درحالی‌که طبق قانون، کارگران باید حداقل حقوق قانونی را دریافت کنند.

میرقربانی با بیان اینکه کانون های بازنشستگان به دنبال باز کردن گره مشکلات مردم هستند، تصریح کرد : بازنشستگان دنیایی از مشکلات درمانی ، معیشتی و رفاهی دارند.

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان بابلسر با تاکید بر احقاق حقوق کارگران و بازنشستگان گفت:با توجه به تورم حقوق یک میلیون و 500 هزار تومان بازنشستگان و مستمری بگیران نیازهای این قشر از جامعه را برآورده نمی کند از اینرو انتظار می رود تدابیر مناسبی برای این مهم اتخاذ شود.

وی گفت: اتکای جامعه کارگران بازنشسته و مستمر بگیر به سازمان تامین اجتماعی است و همسان سازی حقوق بازنشستگان مهم ترین دغدغه کارگران می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز