خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز بازنشستگان صورت گرفت؛

برگزاری پیاده روی خانوادگی در شهرستان قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۵۵

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران مشکلات معیشتی و درمانی را دو مشکل عمده برای بازنشستگان و کارگران عنوان کرد و بیان داشت : انتظار داریم که قانون همسان سازی به درستی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی صبح امروز در مراسم پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز بازنشستگان در قائم شهر ضمن تبریک هفته دولت و روز بازنشستگان گفت:از سال 86 روز 25 ذیحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده است.

در این مراسم که کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و علی اصغر محمودی،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران نیز حضور داشتند،رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران اظهار کرد: علت انتخاب این روز شأن نزول آیه «هل اتی» در سوره الانسان که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است، عنوان شده است.

در این مراسم که فرماندار قائم شهر و برخی مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند،وی ادامه داد: سوره هل اتی در روز 25 ذیحجه در شان اهل بیت پیامبر (ص) نازل شد که پس از سه روز روزه و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند.

این فعال کارگری مشکلات معیشتی و درمانی را دو مشکل عمده برای بازنشستگان و کارگران عنوان کرد و بیان داشت : انتظار داریم که قانون همسان سازی به درستی اجرا شود.

لازم به ذکر است در پایان این همایش پیاده‌روی به قید قرعه جوایزی  به شرکت‌کنندگان در این مراسم اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز