خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا:

9 هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی نکا در مرحله کلنگ زنی و احداث است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۹۹۴

علیرضا خانجانی گفت: 9 هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی نکا در مرحله کلنگ زنی و احداث است.

علیرضا خانجانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: از سال 95 تاکنون در راستای اجرای طرح تحول سلامت، 10 مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت در نکا احداث و افتتاح شد.

وی گفت: با احداث و افتتاح 10 مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت در نکا در مجموع 8هزار متر مربع به فضای بهداشت و درمانی شهرستان افزوده شد.

خانجانی با اعلام اینکه شهرستان نکا با دارا بودن بیمارستان دولتی امام حسین (ع) و یک بیمارستان تأمین اجتماعی خدمات مناسبی به شهروندان ارائه می دهد؛ یادآور شد: با افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی طوبی بسیاری از مشکلات درمانی در این بخش رفع شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا افزود: جمعیت بیش از 120 هزار نفر نکا زیر پوشش دو بیمارستان و مرکز تخصصی طوبی قرار دارند که سال گذشته حدود 400 هزار نفر در این مراکز ویزیت شدند.

خانجانی، همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) بیان داشت: این بیمارستان با مساحت 6هزار متر مربع در 4 طبقه شامل تصویربرداری، اورژانس، اتاق عمل، آی سی یو و بخش های بستری در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) نکا شاهد افزایش تخت بیمارستانی از 60 به 120 تخت به انضمام 20تخت بستری اورژانس خواهیم بود. 

خانجانی با اشاره به نقش مردم و خیران در تحقق اهداف سلامت گفت: بهداشت و درمان تنها در 25 تا 30 درصد از مسائل حوزه بهداشت و درمان و سلامت جامعه نقش مستقیم دارد و ادامه تحقق اهداف بلند بهداشت و درمان در گرو حمایت های غیردولتی، مجمع سلامت، مردم و خیران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز