خبرگزاری کار ایران

جامعه پزشکی از خدمتگزارترین اقشار جامعه است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۸۱

رسول ظفرمند گفت: جامعه پزشکی از خدومترین، صادق‌ترین و خدمتگزارترین اقشار جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رسول ظفرمند در مراسم روز داروساز و تجلیل از پزشکان بیمه سلامت مازندران، با اعلام اینکه سالانه 7.5 میلیون بار مراجعه بیماران به مراکز درمانی بیمه سلامت صورت می گیرد،اظهار داشت: این میزان مراجعه نشان از خدمات ارزنده پزشکان در حوزه سلامت و درمان است.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی از خدومترین، صادق‌ترین و خدمتگزارترین اقشار جامعه است، افزود: سوابق درخشان و تعهد جامعه پزشکی بر هیچ کس پوشیده نیست.

ظفرمند به تلاش پزشکان در جهت رفع مشکلات بیماران اشاره کرد و گفت: اگر نقیصه ای کوچک در روند درمان بیماران اتفاق بیفتد به دلیل اهمیت کار پزشکی بیشتر دیده می شود.

وی تصریح کرد: گاهی پزشکان از سوی بیماران مورد خطاب قرار می گیرند اما با عشق و علاقه ای که نجات و درمان بیماران دارند ؛ رنجیده خاطر نمی شوند.چرا که عاشقی در کار پزشکان برجسته است.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران ادامه داد: البته اکثریت مردم فهم درستی از جامعه پزشکی داشته و قدردان خدمات این قشر زحمتکش از جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات پزشکی قیمت ندارد، افزود: اهمیت و جایگاه پزشکان به دلیل کاهش دردهای بیماران به حدی است که نمی توان برایش قیمتی گذاشت .

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پزشکان و داروسازان نمونه تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز