خبرگزاری کار ایران

به بهانه هفته دولت؛

آقای استاندار؛هفته دولت آذرماه نیست

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۳۵۹

این روزها به سراغ هر نهاد و سازمانی می رویم و پیگیر طرح ها و پروژه ها که می شویم؛ مسئولان محترم کمبود و نبود اعتبار را مطرح نموده و گویی "خاک مرده" بر چهره استان ریخته اند!!

هفته دولت یادآور ایثارگری ها و از خود گذشتگی دولتمردانی است که تا پای جان رفتند تا نظام و انقلاب بماند؛ شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت صادقانه و همراهی با ملتی بودند که اکنون بعد از 40 سال ایستاده اند!

هیچکس نمی تواند منکر پیشرفت ها ی خیره کننده ایران اسلامی در سالهای اخیر باشد؛ پیشرفت در تمامی عرصه ها!

در هفته دولت به سرمی بریم و به عنوان یک رسانه خداقوتی جانانه به تمامی آنانی که برای اعتلای نظام و آسایش مردم از جان مایه گذاشته و می گذارند، عرض می کنیم.

این هفته بهترین فرصت برای معرفی فعالیت ها و عملکرد دولت در بخش های مختلف اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی و... است و ایامی مناسب برای تجلیل و قدرشناسی از مردان دولت!

امروز با وجود تمامی مشکلات داخلی و بین المللی؛ شاکله نظام و دولت تلاش دارد با امکانات موجود و با بهره گیری از توانمندی های داخلی تهدیدات را به فرصت تبدیل نموده و به طور عملی اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور برسانند.

همانگونه که برتجلیل و قدرشناسی از دولت و دستگاه های اجرایی تاکید داریم؛ به عنوان یک رسانه بی طرف انتقاد سازنده را نیز حق خود می دانیم؛ موضوعی که ریاست محترم جمهوری آن را بلامانع اعلام کردند.

هفته دولت در سراسر کشور آغاز و طی مراسم هایی ؛ خدمات و تلاش های دستگاه های دولتی و اجرایی گرامی داشته می شود و مازندران از این امر مستثنی نیست!

تقریبا یک سال از زمان استقرار استاندار جدید مازندران، جناب آقای حسین زادگان سپری شده و انتظار می رفت با حضور این مدیر بومی در استان،  شاهد تحول و پویایی لازم در بخش های مختلف باشیم.

اگر چه این روزها هر یک از مدیران تلاش دارند با برگزاری نشست های رسانه ای فعالیت های خود را به هفته دولت گره بزنند؛ اما شور و حال هفته دولت در سال های گذشته کجا و امسال کجا؟ آیا بیان آمار و ارقام و با شور صحبت کردن از اقدامات دولت می تواند کام مازنی ها را شیرین کند؟

این روزها به سراغ هر نهاد و سازمانی می رویم و پیگیر طرح ها و پروژه ها که می شویم؛ مسئولان محترم کمبود و نبود اعتبار را مطرح نموده و گویی "خاک مرده" بر چهره استان ریخته اند!!

حال که یک سال از تشریف فرمایی استاندار محترم به عمارت استانداری مازندران گذشته؛ سوالاتی به ذهن هرشخص پرسشگری متبادر می شود:

شهرک های صنعتی استان در چه وضعیتی هستند و چه نقشی در توسعه راهبردی مازندران ایفاء می کنند؟

طرح های زیربنایی استان مازندران چه وضعیتی دارند؟

برنامه های دولت برای مسائلی همچون اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی چیست؟

صنعت گردشگری استان به کجا می رود؛ برنامه های جامع متولیان این صنعت درچه وضعی هستند؟

بخش کشاورزی درکجای نقشه توسعه استان است؛ آیا برای رفع موانع توسعه ای این بخش تدابیری اندیشیده شده؟

برنامه های سلامت محور مازندران که می توانند نقشی مهم در روند توسعه ایفاء کنند؛ درچه مرحله ای هستند؟

چه تدابیری برای استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل های استان اندیشیده شده؟

و...

و ای کاش مسئولان استان به جای آن که طرح ها و پروژه های ملی و استانی را برای آذرماه که مازندران میزبان دکتر روحانی خواهد بود؛ کنار بگذارند؛ امروز و در ایام هفته دولت رونمایی می کردند تا احوال مازنی ها خوش باشد و طعم اشان شیرین شود.

سیلاب بهاری استان های گلستان؛ مازندران؛ لرستان و خوزستان را در برگرفت و خسارتهای زیادی برجای گذاشت؛ مسئولان محترم استان مازندران خیلی زود از پایان مشکلات خبردادند و همه توجهات متمرکز دیگر استانهای سیلزده شد درحالی که امروز متوجه می شویم حجم خسارات وارده به زیرساخت های استان مازندران بسیار بالا بوده !

سیلاب مشکلات استان و مردم را بی جهت و به هر دلیلی کتمان نکنیم و بگذاریم به بهانه ای همچون هفته دولت واقعیت ها گفته شوند که شاید فردا دیر باشد!

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز