خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران:

قانون کار یادگار امام و دولت مقام معظم رهبری است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۳۲۴

نصرالله دریابیگی در دیدار با فرمانداران شهرستان های آمل،بابل و قائم شهر گفت:قانون کار یادگار امام و دولت مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بعد از ظهر امروز جمعی از نمایندگان تشکلات کارگری و بازنشستگی استان مازندران به مناسبت هفته دولت و روز بازنشستگان با فرمانداران شهر آمل،بابل و قائم شهر دیدار کردند.

نصرالله دریابیگی،رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در این دیدارها ضمن تبریک هفته دولت،گفت: کارگران و بازنشستگان جز اولین اقشاری بودند که  بحث اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی عملیاتی کردند.

وی ادامه داد: جامعه کارگری با تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی پای آرمان های انقلاب و نظام خواهند ایستاد.

دریابیگی تنها مکتبی که صدای کارگران را می شنود، مکتب اسلام دانست و افزود : می خواهیم این را در جهان ثابت کنیم.

وی بابیان اینکه در دوران سختی و غم رهبری و دولت را تنها نمی گذاریم و حامی آنان هستیم، ادامه داد : دولت روحانی با همه سختی ها و مشکلاتی که وجود دارد، مظلوم ترین دولت است.

دبیراجرایی خانه کارگر استان مازندران آموخته های جمهوری اسلامی برای جامعه کارگری را نام برد و ابراز کرد : قانون کار یادگار امام و دولت مقام معظم رهبری است.

این فعال کارگری مشکلات معیشتی و درمانی را دو مشکل عمده برای بازنشستگان و کارگران عنوان کرد و بیان داشت : انتظار داریم که قانون همسان سازی به درستی اجرا شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز