خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران:

نظام جمهوری اسلامی ایران خط قرمز جامعه کارگری و بازنشستگی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۷۰۰

نصراله دریابیگی گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران خط قرمز جامعه کارگری و بازنشستگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصراله دریابیگی صبح امروز در گردهمایی معتمدین گروه های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و سمن های استان مازندران ضمن تبریک هفته دولت،گفت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خط قرمز جامعه کارگری و بازنشستگان بوده است و در تمامی انتخابات با اعتقاد به نظام و انقلاب پر رنگ تر از همیشه حضور داشته و خواهند داشت.

در این گردهمایی که جمال عرف،معاون سیاسی وزیر کشور و احمد حسین زادگان،استاندار مازندران نیز حضور داشتند،دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ادامه داد: با دستور علیرضا محجوب،دبیر کل خانه کارگر کشور،ستاد انتخابات از چندین ماه پیش در استان ها تشکیل و تشکلات کارگری و بازنشستگی فعالیت های خود را جهت شناسایی کاندیداهای اصلح و نزدیک به جامعه کارگری و بازنشستگی را شروع کرده است.

وی گفت: کارگران و بازنشستگان در انتخابات آتی مجلس از کاندیداهایی حمایت خواهند کرد که حامی و مدافع حق و حقوق کارگران و بازنشستگان  باشد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران اظهار کرد: امروز کارگران و بازنشستگان مشکلات معیشتی و درمانی فراوانی دارند.

وی قراردادهای موقت کارگران و عدم امنیت شغلی در بین کارگران و مشکلات درمانی و عدم اجرای طرح همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی را از جمله مهم ترین مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی اعلام کرد و گفت: جامعه کارگری و بازنشستگی با تمام این مشکلات و فقط برای اعتقادات قلبی خود نسبت به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخابات آتی مجلس بهتر از دوره های قبل شرکت خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز