خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

11 سالن بزرگ ورزشی نیمه تمام در مسیر بهره‌ برداری قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۲۶

مسعود سلطانی فر گفت:تا پایان دوره فعالیت دولت تدبیر و امید ۱۱ سالن ورزشی ۶ هزار نفری در کشور که بیش از ۲۰ سال از زمان آغاز ساختشان سپری می شود، تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا،مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر افزود: متاسفانه این طرح های ورزشی به این دولت به ارث رسید و امیدوارم با بهره برداری از آن ها بتوانیم میزبان رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشیم.

وی با قدردانی از حمایت های بی دریغ رهبری در ساخت ورزشگاه شهدای نوشهر، اظهار داشت: اعتباری که برای این ورزشگاه هزینه شده اگر بخواهیم با افزایش قیمت های  امروز محاسبه کنیم نزدیک به ۲ برابر یعنی حدود ۳۰ میلیارد تومان می شود و بارها رهبری فرزانه به واسطه درخشش جوانان و پیروزی مقتدرانه آن ها در میادین ورزشی ملی و جهانی پیام های مهرآمیز ارسال کرده اند و جوانان را مورد تفقد خود قرار داده اند و این زمینه ساز شور و شعف قهرمانان ورزشی در کشور شده است.

سلطانی فر گفت: نتیجه تشویق های رهبری آن شد که از یکی ۲ سال گذشته کشور ما در زمینه ورزشی به موفقیت های فراوانی دست یاید از جمله می توان به فوتبال جام جهانی و بازی های جاکارتا  اشاره کرد.

وزیر ورزش و جوانان از مازندران به عنوان قطب ورزش کشور یاد کرد و گفت که حضور قهرمانان ورزشی مازندران در رشته های مختلف در سطوح ملی و جهانی مانند چشمه ای جوشان است.

سلطانی فر افزود: امروز جویبار مازندران عنوان پایتخت کشتی آزاد و فرنگی را دارد و این استان در دیگر رشته های نیز مانند تکواندو ، ووشو، شمشیر بازی و والیبال حرف برای گفتن دارد.   

وی تعداد طرح های ورزشی نیمه تمام در مازندران را حدود ۹۰ طرح اعلام  کرد و گفت: مازندران در کشور جزو استان هایی است که از نظر تعداد طرح های بزرگ ورزشی نیمه تمام کم نظیر است و باید تلاش کرد تا بتوان تا پایان دولت این طرح ها را به بهره برداری رساند.

وزیر ورزش  و جوانان میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل این طرح ها را  حدود ۲۲۰ میلیارد تومان ذکر کرد و  سالن شش هزار نفری ساری، پیست دوچرخه سواری در ساری و ورزشگاه چالوس  را جزو این طرح ها نام برد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز