خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران:

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در کشور شاخص است/80 درصد مشکلات امروز بازنشستگان بدلیل همراه نبودن برخی نمایندگان مجلس است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۹۲۷

علی اصغر محمودی گفت:80 درصد مشکلات امروز بازنشستگان و کارگران بدلیل ناهماهنگ بودن و همراه نبودن برخی نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر محمودی در نشست با روسای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سراسر استان با اشاره به شاخص بودن کانون بازنشستگان استان مازندران در کشور گفت: امروز با افتخار اعلام میکنیم که به لطف تلاش نمایندگان شما بازنشستگان تامین اجتماعی در استان،کانون مازندران در کشور سرآمد و نمونه اعلام شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: طرح کرامت رضوی در مازندران از دیگر خدمات ماندگار به بازنشستگان تامین اجتماعی است که در استان مازندران شاخص بوده است.

وی از جمعیت 137 هزار نفری بازنشستگان و مستمربگیران و از کار افتادگان خبر داد.

محمودی با بیان اینکه امسال سال انتخابات مجلس است،گفت:امسال بسیار سال سرنوشت سازی برای شما کارگران و بازنشستگان است.

وی افزود: 80 درصد مشکلات امروز بازنشستگان و کارگران بدلیل ناهماهنگ بودن و همراه نبودن برخی نمایندگان مجلس در بحث مسائل کارگری و بازنشستگی است.

این مقام مسئول گفت: باید تلاش کرد در انتخاب نمایندگان سلیقه ای عمل نکرد و با بررسی های دقیق تر نمایندگانی را انتخاب کرد که با کارگران و بازنشستگان هم سو باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز