خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران خبر داد:

نفوذ سامانه بارشی از فردا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۶۲

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از نفوذ سامانه بارشی از فردا در مازندران خبر داد.

احمد اسدی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا آسمان مازندران را امروز شنبه 19 مرداد ،نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی افزود: آسمان استان استان  برای فردا یک‌شنبه 20 مرداد 

ابری همراه با با بارندگی ، وزش باد ، کاهش نسبی دما  و احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات ابری و مه آلود گاهی با بارندگی و کاهش دما همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران آسمان استان را برای روزهای دو‌شنبه و سه شنبه 21 و 22 مرداد،نیمه ابری تا ابری گاهی  با بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات ابری و مه آلود همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: مازندران در روز چهار‌شنبه 23 مرداد آسمانی نیمه ابری تا ابری  بتدریج با کاهش ابر خواهد داشت.

اسدی ادامه داد: مازندرانیها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 24 و 25 مرداد شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهند بود.

وی افزود: با توجه به شروع بارندگی از فردا به کشاورزان توصیه می شود از فرصت باقیمانده نبست به تسریع  برداشت محصول برنج خود ترجیحا بصورت مکانیزه با کمباین مخصوص برنج اقدام نمایند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز