خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت پس از تماس تلفنی استاندار مازندران، اعلام کرد:

واردات برنج تا پایان فصل برداشت ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۸۵۷

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تداوم ممنوعیت واردات برنج گفتگو نمود .

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تداوم ممنوعیت واردات برنج و اخبار منتشره در خصوص واردات برنج از سوی شرکت بازرگانی دولتی در روز جاری گفتگو نمود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی تماس تلفنی استاندار مازندران اعلام کرد: واردات برنج همچنان تا پایان فصل برداشت ممنوع است و جای هیچ نگرانی نیست.

رحمانی افزود: دستور داده ام تا پایان فصل برداشت و اطلاع مجدد هیچ گونه تخصیصی در این راستا صورت نگیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خبر منتشره مربوط به واردات شرکت بازرگانی دولتی برای ذخیره سازی است و در حال حاضر مجوز واردات داده نمی شود.

گفتنی است؛ واردات برنج از سوی این شرکت فقط برای تامین ذخایر استراتژیک و تنظیم بازار کالاهای اساسی بوده است و واردات برنج کماکان ممنوع است.

این محموله واردات در گمرکات معطل مانده بود که بر این اساس ستاد تنظیم بازار در مصوبه‌ای اعلام کرد که محموله‌های برنج این شرکت از گمرکات ترخیص شود اما کماکان ممنوعیت واردات برنج به منظور حمایت از تولید داخلی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز