خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهر سازی خبر داد:

بهره برداری جاده ساری به تاکام تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۸۵۲

سید محمد نظری از بهره برداری جاده ساری به تاکام تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاری شغلی مقدس و پر مخاطره ای است.

وی ادامه داد:  خبرنگار در گرما و سرما و با تمامی مشکلات و تنها بخاطر علاقه و عشق به کار فعالیت می کند.

مدیر کل راه و شهر سازی مازندران افزایش بی رویه تورم و کاهش تولید و تقاضای مسکن اظهار کرد: در خصوص بحث مسکن اعتقاد دولت بر این است که تولید مسکن افزایش یابد و تولید و تقاضا به برابری برسد.

وی ادامه داد: دولت برای برون رفت از این موضوع به سیاست طرح جامع و تفسیری شهری ورود پیدا کرد.

نظری گفت: استان مازندران در مرحله اول مسکن مهر 14 نقطه معرفی که 8 نقطه آن توسط کارشناسان وزارت راه و شهرسازی تائید و در فراخوان قرار گرفته است.

نظری اظهار کرد: در فاز اول حدود دو هزار واحد در قالب فراخوان ساخته می شود و طبق هدفگذاری پنج هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی برای تولید مسکن تا پایان سال احداث می شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ارزش قیمت گذاری این واحد ها گفت: برای نظارت بر ساخت و ارزش قیمت گذاری کارگروهی متشکل از کارشناسان شهرسازی،املاک و حقوقی به وجود آمده که تمامی مراحل این طرح را رصد خواهند کرد.

نظری ادامه با اشاره به اینکه قیمت گذاری این واحد ها برای دولت بر مبنای سودآوری نیست،گفت: قیمت نهایی واحد ها تنها بر مبنای ارزش زمین و لوازم استفاده شده برای ساخت طبق نظر کارشناسان مربوطه اعلام میشود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت سیل اسفند سال گذشته گفت:تمامی پل های تخریب شده در جریان سیل اقدام کوتاه مدتش عملیاتی شده است اما اقدام بلند مدتش توسط کارشناسان در حال بررسی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه  راه ساری به تاکام گفت: طبق برنامه و با اخذ اعتبارانت مربوطه، پروژه جاده ساری به تاکام تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نظری همچنین در خصوص وضعیت پروژه های راههای دیگر نقاط استان گفت: حوزه بهشهر به بندر امیر آباد به طول 8 کیلومتر،جاده حسن آباد به توس کلا،نکا به نیروگاه و بندر امیر آباد نیز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:  جاده نور به چمستان و آمل به طول 10 کیلومتر تا این لحظه به بهره برداری رسیده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز