خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۸۲

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان در پیامی؛ ضمن گرامی داشت 17 مرداد، روز خبرنگار را به جامعه خبری و خبرنگاران مازندران تبریک گفت. ‎

واژه خبرنگار از جمله گزینه های فرهنگی جامعه معاصر است که بخش عمده مردم یا با آن آشنا هستند یا بنحوی از طریق رسانه های دیداری، شنیداری، مطبوعات و پایگاه های خبری با نتایج کار و تلاش شبانه روزی این عزیزان سر و کار دارند، لیکن کمتر بدرستی از مرارت ها و مشقت های این شغل خطیر و مجاهدات ارزشمند آنان مطلع هستند.

خبرنگاران واقع بین، منصف و جستجوگر حقیقت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و نهادینه کردن بسیاری از مسایل فرهنگی، اجتماعی و ... بخش عمده وقت خود را در شبانه روز برای این رسالت مهم صرف می کنند و گاه با حضور در صحنه های صعب و سخت بحران ها؛ زمینه ساز امید برای دردمندان و آسیب دیدگان می شوند که نقش آفرینی خبرنگاران متعهد مازنی در دو سیلاب اخیر مصداق بارز این مدعاست.

مازندران امروز بیش از هرزمان دیگر در مسیر توسعه و دست یابی به فردایی روشن و آباد به همراهی و نقش آفرینی و تلاش خبرنگاران بعنوان پیام رسانان صدیق و آگاه و نقادان منصف و مشفق در عصر فراگیر شدن رسانه و کار رسانه ای بویژه گسترش استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیازمند است و می طلبد تا مدیران نیز با نزدیک شدن به این امکان بزرگ، از ظرفیت ها و توانمندی های رسانه ای در اجرای برنامه های توسعه ای، فرهنگی، اجتماعی و ... سازمان متبوع و جلب مشارکت اجتماعی و مردم محور کردن امور بهره گیری کنند.

17 مرداد ماه، روز بزرگداشت مجاهدات کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، زمینه ارتباط دوسویه جریان های مختلف اجتماعی را با جامعه فراهم می آورند و از این حیث باید نگاه عمیق، آگاهی وسیع، بینش بسیط و عشق به این حرفه خطیر را در خود تقویت کنند تا در مسیر اصلاح و پیشرفت جامعه؛ گام های موثرتری بردارند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، 17 مرداد، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی بویژه جامعه خبری پرتلاش و ساعی استان مازندران، تبریک عرض می کنم و سربلندی و بهروزی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی و مازندران ولایی از درگاه خداوند قادر متعال مسالت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز