خبرگزاری کار ایران

پیام نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۸۱

17 مرداد روز شهادت خبرنگار خون نگار محمود صارمی موسوم به روز خبرنگار را با احترام به همه قلم های مومنی که برای تعالی ارزش ها و ترویج عدالت و تثبیت حقیقت به نعمت نگارش ارتقاء می‌یابند.

ن وَالقَلم و ما یَسطُرون

17 مرداد روز شهادت خبرنگار خون نگار محمود صارمی موسوم به روز خبرنگار را با احترام به همه قلم های مومنی که برای تعالی ارزش ها و ترویج عدالت و تثبیت حقیقت به نعمت نگارش ارتقاء می‌یابند ، گرامی میداریم و این روز عزیز را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف اعم از رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب و نیز فعالان متعهد فضای  مجازی تبریک و نهنیت عرض می نماییم.

و رجاء واثق دارم که قلم متعهد ، ضامن سعادت دنیا  و آخرت قلم فرسایانی که با احساس مسئولیت الهی و اجتماعی به انعکاس دردها و مشکلات مردم مبادرت می ورزند در سخت‌ترین شرایط و حاد ترین بحران‌ها چشم امید به آنها بسته و در انتظار انعکاس فریادهای خاموش جامعه به گوش برخی  مدیران هستند که گاه ناشنوا می شوند و نیازمند تلنگر خبرنگاران شجاعی هستند که مانند رزمندگان خط مقدم شلیک‌های فرهنگی خویش را به هدف نشانه گرفته  و در عرصه‌های داخلی و بین الملی صدای مردم را می‌شوند.

لذا  در این فرصت لازم می دانم به فعالان رسانه ای و صاحبان قلم متذکر شوم که در راستای ایفای حرفه ای خویش هرگز منافع فردی، باندی و حزبی را به منافع عمومی ترجیح ندهند، که ولی نعمت همه ما و شمایند.

در پایان آرزوی سلامت و موفقیت برای یکایک خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته و از همه مدیران انتظار دارم تا باگسترش عرصه همکاری و همراهی بستر اطلاع رسانی و آگاهی بخش به افکار عمومی را در وضوعات و صحنه‌های مختلف توسعه داده و در عصری که به عصر انفجار اطلاعات موسوم است با توجه به آموزه های دینی  و سیره های معصومین علیهم السلام ،مانع مزید استحضار آحاد مردم جامعه از واقعیت های روی پرده و پشت پرده نظام‌های سازمانی و اجتماعی نشده و زمینه قضاوت های عمومی را همچنان محیا نگه دارند.

آیت الله نورالله طبرسی

نماینده ولی فقیه در استان مازندران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز