خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعت ،معدن و تجارت مازندران:

250 واحد تولیدی در آستانه تملک بانک ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۹۶

رئیس خانه صنعت ،معدن و تجارت مازندران گفت: 250 واحد تولیدی در آستانه تملک بانک ها در استان و تقاضای جانشینی در استان وجود دارد و به دلیل بدهی، بانک ها تقاضای ان دارند که این واحدها به آنان واگذار شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مجتبی رضوی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه صادرات از معضلات مهم بخش صنعت به شمار می رود اظهار داشت: اتاق بازرگانی باید در امر واردات و صادرات تسهیل گری داشته باشد ولی در عمل به حوزه واردات بیشتر پرداخته شده است.

وی افزود: برای صادرات به بخش خصوصی قوی نیاز داریم و اینکه بر مبنای شرح وظایف مشخص تحلیل های درستی برای توسعه صادرات داشته باشیم.

رئیس خانه صنعت ،معدن و تجارت مازندران صادرات را از معضلات و مشکلات بسیار مهم برشمرد و گفت: صادرات به یک رابطه و تعامل بین المللی و وجود بخش خصوصی قوی نیازمند است.

وی خواستار تعیین تکلیف املاک تملیکی توسط بانک ها و ورود آن به چرخه تولید شد و تصریح کرد: 169واحد تولیدی توسط بانک ها تملک شده بودند که برای رونق و احیای دوباره آن برنامه ریزی شد و در حال حاضر به 95 واحد رسیده است.

رضوی ادامه داد: 250 واحد تولیدی در آستانه تملک بانک ها در استان و تقاضای جانشینی در استان وجود دارد و به دلیل بدهی، بانک ها تقاضای ان دارند که این واحدها به آنان واگذار شوند.

وی خاطرنشان کرد:  در مجموع برای تعیین تملیک 550 واحد تولیدی در استان برنامه ریزی شده است که برخی از واحدهای تولیدی اعلام ورشکستگی کرده اند.

رئیس خانه صنعت ،معدن و تجارت مازندران افزود: همچنین از مجموع 550 واحد 200 واحد تولیدی غیرفعال و راکد هستند که  به عنوان انبار اجاره داده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز