خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

خبرنگار باید موجب ایجاد امید بین مردم و مسئولین باشد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۷۶

فرماندار بابلسر گفت: خبرنگار باید موجب ایجاد امید بین مردم و مسئولین باشد.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا،فرماندار شهرستان بابلسر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: نقد منصفانه از مسئولان و انعکاس اخبار صحیح، واقع و مناسب به جامعه دو وظیفه مهم یک خبرنگار است.

اسماعیل حسن زاده که در دیدار جامعه خبری شهرستان بابلسر با وی به مناسبت آغاز هفته خبرنگار برگزار شد اظهارداشت: خبرنگاری شغل با اهمیت و گرانبهایی است. یک خبرنگار وظیفه سنگین تری نسبت به افراد جامعه دارد. خبرنگار باید از خصومت شغلی پرهیز و اخبار و حقایق جامعه را اطلاع رسانی کند و با آگاهی خود از مسائل روز، افکار عمومی را نیز مطلع کند.

حسن زاده افزود: خبرنگاران علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه اخبار صحیح و منطبق با جامعه را انعکاس دهند که این وظیفه در اطلاع رسانی مناسب به مردم بسیار بااهمیت است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه های آنها باتوجه به نقش برجسته نزد مردم به عنوان مرجع تلقی می شوند.

فرماندار بابلسر نقد منصفانه از مسئولان و انعکاس اخبار صحیح و واقع و مناسب به جامعه را دو وظیفه مهم یک خبرنگار برشمرد و بیان داشت: خبرنگاران به عنوان دیدگان بیدار جامعه براساس منویات مقام معظم رهبری در حفظ وحدت در جامعه بسیار تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: یک خبرنگار باید موجب ایجاد امید بین مردم و مسئولین باشد که این اقدام نقش اساسی در حرفه خبرنگاری دارد.

فرماندار بابلسر گفت: خبرنگاران با رفتار و گفتار خود این حس وحدت را تقویت کنند.

حسن زاده افزود: امروزه که قدرت های جهانی در جنگی تمام عیار با ایران اسلامی می باشند، نقش خبرنگاران بیشتر از هر روز دیگر خود را نشان می دهد و این اقدام در عرصه بین المللی موجب توفیقات خواهد شد.

وی گفت: یک خبرنگار حرفه ای باید با تحلیل صحیح واقعیات روز را گزارش و از دلسرد شدن و مایوس شدن جامعه جلوگیری کند.

فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند یادآور شد: انعکاس معضلات و مشکلات مردم به مسئولین از دیگر ماموریت های کاری خبرنگاران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز