خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران خبر داد:

کاهش 50 درصدی کشته شدگان موتور سوار

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۵۴۸

علی عباسی از کاهش 50 درصدی کشته شدگان موتور سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی عباسی با اعلام این خبر گفت: بهشهر با 7 نفر ، ساری و بابل هر کدام با 6 نفر بیشترین و شهرستان های آمل، تنکابن ، چالوس ، عباس آباد ، گلوگاه و میاندرود هر کدام با تعداد یک نفر کمترین تلفات موتور سوار را دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اظهار کرد: بر اساس گزارش ارجاعی از مراکز استان ، بیشترین فوتی در خرداد ماه با 21 فوتی و بعد از آن اردیبهشت با 9، فروردین با 6 مورد به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند .

عباسی گفت: بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی 11 تا 20 سال با آمار 9 فوتی و کمترین گروه سنی 61 سال به بالا با 7 فوتی به ثبت رسید.

وی بیان کرد: 163 نفر در سه ماهه سالجاری در تصادفات رانندگی کشته شدند که 22 درصد آن مربوط به موتور سوار ها  هستند.

شایان ذکر است شایعترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران درسه ماهه ماهه سالجاری بوده که امید می رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز