خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری تاکید کرد:

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۲۸

فرمانداری ساری بر تکمیل پروژه های نیمه تمام،امسال در شهرستان ساری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عباسعلی رضایی امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه کاره ،اظهارداشت: در سالجاری هیچگونه پروژه جدیدی در شهرستان ساری کلنگ رنی نمی شود مگر اینکه دستگاه هایی پروژه نیمه تمام نداشته باشند.

وی از افزایش 25 درصدی بودجه در سال 98 خبر داد و افزود: با توجه محدودیت هایی که دولت دارد ؛ بودجه امسال نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است ،در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه این میزان رقم خوبی است.

فرماندار ساری با اعلام اینکه شهرستان ساری در اعتبارات و تملک دارایی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است،گفت: اعتبار سال جاری با 25درصد افزایش نسبت به سال گذشته 76میلیارد تومان است.

وی اولویت اختصاص اعتبار را پروژه های نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای  50 درصد اعلام کرد و افزود: تعداد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا شهرستان 432 پروژه است که361 پروژه نیمه کاره مربوط به گذشته و 70 پروژه جدید است .

فرماندار مرکز مازندران گفت:مجموع این اعتبارات برای

پروژه های اولویت دار نظیر کشاورزی، آب روستایی و شهری  و راه هزینه می شود.

وی بهسازی کانال آبهای آبیاری،زیرساخت های گردشگری ،تامین و زیر ساخت های شهرک صنعتی،احداث و تکمیل مدارس،تامین آب آشامیدنی را از دیگر پروژه های مهم در حوزه شهرستان ساری عنوان کرد.

رضایی بر جذب اعتبار توسط مدیران ادارت و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: جذب اعتبارات عمرانی و هزینه کردن آن در زمان مقرر و تا پایان سال مالی از مهم ترین وظایف مدیران است.

وی تاکید کرد که بودجه دولت محدود بوده و باید اعتبارات در محل های تعیین شده و اولویت دار هزینه شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز