خبرگزاری کار ایران

دبیر اجلاس بین المللی دکترین جهانی غدیر تاکید کرد:

تکامل بشر با ترویج و شناساندن فرهنگ غدیر

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۳۳

دبیر اجلاس بین امللی دکترین جهانی غدیر گفت: ترویج فرهنگ غدیر تکامل بشر را بهمراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حجت الاسلام محمود نظری امروز در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان هشتمین اجلاس جهانی غدیر، با تاکید براینکه جهان امروز برای رسیدن به تکامل باید با غدیر آشنا شود ،اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه بین المللی غدیر بمنظور شناساندن موضوع غدیر در جامعه است. 

وی افزود: غدیر فقط یک چشمه و مکان نیست بلکه بیکرانه ای در وجود انسانی برای رسیدن به تکامل بشری است.

دبیر اجلاس بین المللی دکترین جهانی غدیر با بیان اینکه اجلاسیه غدیر بدنبال شناساندن بدون تحمیل این مساله به جامعه است ،گفت: غدیر شناسنامه شیعه است و معرفی آن در حفظ جایگاه شیعه بسیار تاثیر دارد. 

وی با بیان اینکه یکی از عواملی که می تواند دهکده جهانی معرفت را معرفی کند دکترین جهانی غدیر است،تصریح کرد: هنر آن است که غدیر را در جهان بشری معرفی کنیم و جوانان امروز باید با دهکده جهانی معرفت آشنا شوند و معرفت عامل پیشرفت بشر خواهد بود.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور با بیان اینکه غدیر چراغ راه و هدایت است،ادامه داد: شعار دهکده جهانی معرفت می تواند نقش به سزایی در معرفی فرهنگ غدیر در جامعه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دهه غدیر از " عید قربان تا غدیر" را شامل می شود که به دهه سرور و شادمانی نیز معروف است.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه تبیین زیرساخت و پژوهشی غدیر را از ضروریات است، گفت: اگر بخواهیم به سمت تکامل برویم باید معرفت پیدا کنیم.

دبیر اجلاس بین المللی دکترین جهانی غدیر بر برپایی باشکوه تر جشن دهه غدیر تاکید کرد.

وی افزود: اگر فرهنگ غدیر در جامعه پیاده شود اختلاف کم و عدالت پرورش می یابد.

در این مراسم از پوستر فراخوان مقاله و وب سایت هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز