خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی شهرستان قائمشهر خبرداد:

کشف 18 کیلو گرم مواد مخدر در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۶۱

جانشین انتظامی شهرستان قائمشهر از انهدام 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 18 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از  خبرنگار پایگاه خبر ی پلیس، سرهنگ حمیدرضا فرهودی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی اعضای این باندها شدند .

سرهنگ فرهودی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در 3 عملیات ضربتی طی یک هفته گذشته موفق به دستگیری متهمان شدند.

وی از کشف 18 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 8 سوداگر مرگ اهل استان های فارس، خراسان شمالی و شهرستان های همجوار در این عملیات ها خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات سه خودروی سواری ال 90، پژو پارس و وانت نیسان که متهمان از آن برای جابجایی مواد مخدر استفاده می کردند نیز متوقف شد .

جانشین انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز