خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌ جمهوری؛

طرح کلان ملی تولید ماهی قزل‌آلای رنگین‌ کمان عاری از بیماری (SPF) به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۵۸۴

با اجرای این طرح کلان ملی که با حضور سورنا ستاری، معاون رئیس جمهوری برای نخستین بار در کشور پایلوت نیمه صنعتی الگویی تکثیر و پرورش قزل آلای رنگین کمان به راه‌ افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و استاندار مازندران؛ فاز نخست طرح کلان ملی تولید «ماهی قزل‌آلای رنگین‌کمان عاری از بیماری(SPF)» به بهره‌برداری و تولید انبوه رسید.

با اجرای این طرح کلان ملی برای نخستین بار در کشور پایلوت نیمه صنعتی الگویی تکثیر و پرورش قزل آلای رنگین کمان به راه‌ افتاده است.

در این پایلوت اصول زیست‌محیطی و ایمنی زیستی به طور کامل رعایت شده است.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در نخستین بخش از سفر یک روزه به استان مازندران، به «مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر» رفت و با فعالان فناور مستقر در این مرکز به گفت‌وگو نشست.

در مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر، بیش از ۳۰ واحد فناور استقرار دارند

بازدید از خط تولید شرکت دانش‌بنیان بی‌بافت نواطب که پودر استخوان را برای استفاده در دندانپزشکی و پزشکی ترمیمی تولید می‌کند بخش دیگری از سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان مازندران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز