خبرگزاری کار ایران

قائم مقام خانه صنعت،معدن و تجارت کشور:

دولت زمینه کسب و کار در کشور را فراهم کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۹۵۹

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: دولت باید زمینه کسب و کار را در کشور فراهم کند و اینکه قوه قضائیه باید مشکلات اقتصادی را فوری بررسی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آرمان خالقی امروز در مراسم تقدیر از واحدهای نمونه تولیدی استان مازندران که با همت خانه صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران برگزار شد،با بیان اینکه تولیدکنندگان سرداران و فرمانده هان خط مقدم جنگ به شمار می‌روند،اظهار داشت: فعالان اقتصادی در این جنگ قطعاً دچار آسیب می‌شوند و دولت به عنوان پشتیبان تولید باید حمایت‌های لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه با اسلحه خالی و نبود مهمات در هیچ نبردی نمی‌توان موفق شد، افزود: دولت باید زمینه کسب و کار را در کشور فراهم کند و اینکه قوه قضائیه باید مشکلات اقتصادی را فوری بررسی کند ضمن اینکه در این شرایط هرکسی باید سهم و نقش خود را بشناسد و به درستی انجام دهد.

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر قرار است با رویه سابق با مسائل امروزی برخورد کنیم به نتیجه نمیرسیم و باید تفکر خود را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه قانون حذف سود جاری و مرکب باید بازنگری شود، تصریح کرد: این قانون نیازمند کارشناسی و بررسی دقیق است.

خالقی با تقدیر از دستگاه قضائی در حمایت از بخش تولید گفت: تولید نباید متوقف و اصل تولید نباید دچار خسارت شود اما در حال حاضر عملاً بنگاه فعال را متوقف می‌کنیم تا بتوانیم مطالبات را دریافت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز