خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران خبر داد:

مرگ 25 نفر در حوادث کار طی سه ماه اول سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۷۹۸

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 25 نفر در حوادث کار طی سه ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه اول  سالجاری بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان های  ساری با 6 ،نور با 4 ،چالوس و قائم شهر هر کدام  با 3 مورد فوتی ثبت شده است.

علی عباسی ادامه داد: همچنین بر اساس این گزارش طی سه ماه سالجاری بیشترین آمار تلفات در اردیبهشت با 12  نفر ،خرداد ماه  با 9 نفر و فروردین با 4 فوتی گزارش شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ذکر شده 20 نفر  متاهل و ما بقی مجرد هستند .

عباسی گفت: همچنین تعداد 3 نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار دارای ملیت غیر ایرانی (افغان) هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اظهار کرد: سنین 21 تا 30 سال با 9 مورد دارای بیشترین فوتی و بیش از 61 سال با 2 فوتی کمترین آمار را داشتند.

وی گفت:  در سه ماهه سالجاری دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به اصابت جسم سخت با 7، سقوط از بلندی با 6، سوختگی با 5 ،برق گرفتگی با 4 و سایر موارد هم با 3فوتی میباشد.

لازم به ذکر است بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان تعداد 212 نفر مصدوم (202 مرد و مابقی زن)ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش داشت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز