خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران:

دریای مازندران 4 قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۲۴۵

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق 4 نفر طی 3 روز گذشته در شهرستان های " بابلسر،محمودآباد و چالوس" به علت شنا در منطقه ممنوعه و خارج از طرح ساماندهی سواحل خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 16 و 37 دقیقه روز چهارشنبه 26 تیرماه مبنی بر غرق جوانی در "سیاه رودسر"، ماموران سریعاً به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، فردی به نام" حسن- ع" ۲۵ساله به علت آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت : در همین خصوص در ساعت 18 و 32 دقیقه روز پنج شنبه 27 تیرماه فردی در ساحل شهرک مخابرات شهرستان بابلسر غرق شد که ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند، فردی به نام "علیرضا – ک " 23 ساله ساکن قزوین حین شنا در خارج از طرح دریا به علت آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد.

سرهنگ تقدیسی از غرق جوانی 25 ساله در ساعت 18 و 59 دقیقه روز جمعه 28 تیرماه در داخل رودخانه در منطقه "مرزن آباد" خبر داد و افزود: این فرد به نام" مجتبی- ش" به علت شنا در رودخانه غرق شد و جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به غرق زنی 26 ساله اهل و ساکن تهران در شهرستان محمودآباد، گفت: درساعت 19 و 50 دقیقه روز گذشته این زن در حال شنا در محدوده خارج از طرح سالم سازی دریا بوده که بعلت آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد و جان باخت.

سرهنگ تقدیسی با هشدار به مسافران و گردشگرانی که به استان مازندران سفر می کنند، گفت: شنا در دریا با شنا در استخر متفاوت است و کسانی که در دریا غرق می شوند، معمولا افرادی هستند که تا حدودی با فنون شنا آشنایی دارند و به علت عدم رعایت نکات ایمنی و شنا در مناطق ممنوعه دچار حادثه و غرق می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز