خبرگزاری کار ایران

سرپرست راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران : :

ایمن سازی جاده ها اولویت اصلی کار راهداران است

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۰۷

سرپرست راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، گفت: راهداری وظیفه ذاتی این اداره کل بوده و بدون تلاش راهداران در جهت ارتقاء ایمنی نمی توان انتظار بهبود شرایط مناسبی را داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسمعیل فولادی با بیان این مطلب افزود: هم اکنون عمده تلاش های این اداره کل صرف نگهداری و حراست از شبکه راهها ، تأمین ایمنی عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداری بهینه از سرمایه گذاریهای انجام شده در این بخش میگردد.

وی تصریح کرد: امری که امروزه در فرهنگ سازمانی ،عملیات راهداری نام گرفته است ، انجام هرگونه عملیات اجرائی و کنترل ترافیک بر روی راههای موجود ضمن حفظ ایمنی استفاده کنندگان از راه ، جریان روان و ایمن ترافیک را به همراه دارد .

این مقام مسئول گفت: لذا برنامه ریزی مناسب و هماهنگ فعالیت ها بمنظور تأمین ایمنی لازم و کاهش تراکم ترافیک و نیز جلوگیری از تأخیر در سفر و ناراحتی استفاده کنندگان از راه حائز کمال اهمیت می باشد.

فولادی به مشکلات راهداران پرتلاش در سطح محورها اشاره و عنوان کرد: راهداران فرشتگان نجات جاده ها هستند ، انسانهایی بی ریا و مخلص که در جهت آسایش و رفاه هموطنان خود از هیچ کوشش و تلاش دریغ نمی کنند لذا وظیفه مسئولین این بخش است که بتوانند با راهکار ها و برنامه های کاری منعکس کننده بخش کوچکی از زحمات شبانه روزی این عزیزان و قدردان آنان باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عملیات ایمن سازی این اداره کل اشاره و اظهار داشت : نصب نیوجرسی ، اجرای خط کشی ، نصب تابلو و علائم و پاکسازی حریم راهها ( در قالب طرح مازندران پاک )  از دیگر فعالیتهای راهداران بوده که در سطح جاده ها به اجرا در آمد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز