خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران:

شعار عدالت میدهیم، اما با دنیایی از رنج مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۹۳۰

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران گفت : ما شعار عدالت و مساوات را می دهیم اما با دنیایی از رنج‌ و غصه مواجهه هستیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصراله دریابیگی در دیدار جمعی از تشکلات کارگری استان بت علی اصغر محمودی،مدیر کل سازمان تامین اجتماعی مازندران  با بیان اینکه تامین اجتماعی خط قرمز جامعه بازنشستگی و‌ کارگری است، افزود : با چشمانی باز و فکری آسوده اجرا شدن قانون را در تامین اجتماعی رصد می کنیم تا مشکلات مردم حل شود.

در این دیدار که به بمناسبت هفته تامین اجتماعی صورت گرفت،دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه در کل کشور چهارمیلیون بازنشسته وجود دارد، ابراز کرد : ما شعار عدالت و مساوات را می دهیم اما با دنیایی از رنج‌ و غصه مواجهه هستیم.

وی ادامه داد : هفتاد درصد در مازندران حداقل بگیر هستند و توقع ما اجرای همسان سازی است.

این فعال کارگری با تاکید بر اینکه دولت باید بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند، گفت : بحث دیگر برون سپاری است.

وی افزود : خصوصی سازی بنابر فرمایشات امام بسیار خوب است اما طبق فرمایشات ایشان اجرا نشده است‌.

در ادامه مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه چهارمیلیون بازنشسته در کشور وجود دارد، گفت : سعی ما بر این است که بهترین خدمت را به قشر مستمری بگیران ارائه کنیم.

علی اصغر مجمودی با اشاره به کارت هوشمند درمان، اضافه کرد : تامین اجتماعی تمام خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می کند و اعتقاد ما بر این است که کارت هوشمند درمان ایجاد شود تا ارائه خدمات بهتر شود.

وی با تاکید بر اینکه مدعی اجرای همسان سازی حقوق هستیم، ادامه داد : پرداخت بیمه ی بیکاری سرلوحه کار سازمان است و موجب گردش گردنه اقتصادی می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران از بخشودگی صد درصدی جرایم  بیمه ای خبر داد و بیان داشت : هر ساله از تاریخ یازدهم خرداد به مدت 3 ماه این طرح در سراسر شعب بیمه تامین اجتماعی کشور عملیاتی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز