خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا:

دومین جشنواره هلو و شلیل در روستای بایع کلا برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۷۰۷

فرماندار نکا با اشاره به اینکه نکا قطب تولید هلو شلیل استان است، گفت: دومین جشنواره هلو و شلیل شهرستان نکا در روستای بایع کلا برگزار خواهد شد .

عبدالحواد توحیدی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه جشنواره برداشت هلو از 8 مرداد در روستای بایع کلا برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره  تا ۱۱مرداد ماه ادامه دارد و در کنار آن نمایشگاهی از توانمندی های روستایی و شهرستانی برپا می شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در قالب 40غرفه دایر می شود وغرفه داران محصولات خود را برای فروش به بازدیدکنندگان عرضه می کنند .

فرماندار نکا گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه فقط مرتبط با هلو نیست، بلکه سایر محصولات باغی، تولیدات کشاورزی، صنایع دستی و غیره که قابلیت ارائه در این نمایشگاه دارند نیز  عرضه خواهند شد،.

توحیدی مقدم با اشاره به اینکه این جشنواره دومین جشنواره  هلو و شلیل است، که در نکا برگزار می شود، اظهار داشت: شهرستان نکا دارای 5 هزار و 500 هکتار باغ هلو و شلیل  هست و در واقع نکا قطب تولید هلو و شلیل در کشور به شمار می رود .

وی افزود: سالانه 120هزارتن هلو وشلیل ازاین باغات برداشت می شود. 

به گزارش ایلنا، دومین جشنواره هلو بایع کلا نکا باهمت شورای اسلامی ودهیاری بایع کلا از 8 مرداد ماه در روستای بایع کلا نکا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز