خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

مشکلات ناشی از افت فشار آب شهر برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۱۵۰

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات ناشی از افت فشار آب شهر برطرف شد و این پروژه با صرف هزینه 3.5 میلیارد تومانی به زودی افتتاح می شود.

 

 

 

 

به گزارش ایلنا، علی محمد شاعری در مراسم افتتاح پروژه های مجتمع تولیدی شهید گراییلی شهرداری نکا افزود: وحدت و همدلی و همگرایی لازمه هر کاری است و این وحدت در کار شهری و شورایی باید بیشتر باشد.

وی با اشاره به افتتاح مجتمع تولیدی شهرداری نکا با هزینه بیش از 8میلیارد تومانی بیان داشت: انجام این کار عظیم نتیجه برنامه ریزی، تلاش مجدانه و جهادی همه پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نقاط ضعف و قوت در هر مجموعه ای وجود دارد؛ یادآور شد: همه ما برای هم ظرفیت هستیم و باید از این پتانسیل ها استفاده کرد.

شاعری گفت: اکنون کمبود قیر، نقدینگی و مجوزهای مختلف، نیاز شهرداری است که نیازمند کمک و همراهی ماست.

وی با اشاره به خدمات در دست انجام در نکا افزود: فاضلاب شهری نکا، تجهیز پارک جنگلی قرمرض، احداث فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) ، گازرسانی به هزارجریب، اجرای طرح هادی، ورودی نکا  و روشنایی کمربندی و در دست انجام بودن آزاد سازی ساحل نکا از جمله این موارد است که در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز