خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری مازندران :

نساجی قائم شهر چشم امید استان است

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۵۸۲

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رازجویان، معاون عمرانی استاندار مازندران عصر سه شنبه از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازدید کرد.

مهدی رازجویان گفت : از آخرین بازدید دوازده روز میگذرد و طی این مدت پیمانکار به کارهای عمرانی سرعت بخشیده است.

معاون عمرانی استانداری مازندران نساجی قائمشهر را چشم امید استان دانست و افزود : باید برای هواداران نیز امکاناتی را ایجاد کنیم تا با انگیزه ی بیشتر و حضور فعالتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه استاندار نیز پیگیر هستند، ابراز کرد : بنابر دستور ایشان بازدیدهایی را به صورت سرزده انجام می دهیم و امیدواریم با تزریق مالی سازمان برنامه و بودجه استان این ورزشگاه هرچه سریعتر آماده شود.

مهدی رازجویان درخصوص سیل اخیر و‌خسارت های وارد شده با بیان اینکه روند بازسازی خوب است، افزود : امیدواریم تا پایان تیرماه کلیه واحدهای تعمیری تحویل داده شود.

وی با اشاره به حدود چهار هزار و ۶۰۰ واحد تخریبی درسیل اخیر که نیاز به تعمیر داشتند، خاطرنشان کرد : چهارهزار واحد تحویل داده شده اند، دویست واحد نیز آماده تحویل هستند و مابقی نیز طبق پیش بینی ها تا آخر تیرماه آماده تحویل هستند.

رازجویان با اشاره به خسارت سیل به بخش کشاورزی گفت : اطلاعات کشاورزان باید در سامانه سجاد ثبت شود که طبق هماهنگی های صورت گرفته تا آخر تیرماه همه اطلاعات وارد سامانه می شوند تا کشاورزان بتوانند با مراجعه به بانک تسهیلات را دریافت کنند.

وی درخصوص وضعیت راه ها بیان داشت : راه ها رانشی بودند که برای انجام عملیات نیاز به اعتبار داریم.

معاون عمرانی استاندار گفت : همه ی راه های استان باز است اما به این‌ معنی نیست که به وضعیت قبل برگشته اند.

او برآورد خسارت در استان را هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان عنوان کرد که از این مقدار پانصد و هفتاد میلیون تومان در بخش کشاورزی، حدود سیصد میلیون تومان در بخش معیشتی و مسکن و‌مابقی مربوط به زیرساخت ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز