خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان گلوگاه خبر داد :

ویزیت رایگان 300 روستایی گلوگاه در دهه کرامت

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۳۹

فرماندار گلوگاه گفت: روز جمعه ٢۱ تیر ماه به منظور ویزیت رایگان در مناطق کوهستانی کم برخوردار، پزشکان متخصص اعزام و 300نفر ویزیت می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،فریدون کلبادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد هماهنگی برای اجرای طرح خدمات رسانی پزشکی  ویزیت رایگان شهید رهنمون افزود: بیش از ده پزشک متخصص روز جمعه در قالب تیم های درمانی از مرکز بسیج جامعه پزشکی شهرستان گلوگاه برای ویزیت رایگان مردم روستا نشین به مناطق کم برخوردار هزار جریب اعزام خواهد شد.

وی اظهار داشت : در این مرحله  بیش از 300 نفر از  ولی نعمتان محروم مناطق کوهستانی مشمول خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه خواهند شد.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: این تیم های درمانی متشکل از متخصصان مغز و اعصاب، بیماری های عفونی و روانپزشکی، پزشک عمومی هستند که با استقرار در مدرسه ابتدایی روستای اوارد ، خدمات رایگان پزشکی به روستائیان حمامک ارائه خواهند داد.

کلبادی نژاد، ویزیت رایگان را یکی از راههای خدمات رسانی در حوزه سلامت روستائی اعلام کرد و گفت: این طرح جهادی، در قالب اجرای طرح شهید دکتر رهنمون می باشند به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ، با همکاری فرمانداری و مشارکت بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، صنعت و معدن و جامعه پزشکی بسیج انجام خواهد شد.

گفتنی است: سال گذشته در نخستین مرحله ویزیت رایگان طرح شهید رهنمون در گرامیداشت دهه فجر بهمن ماه بیش از 28 میلیون تومان برای 400 نفر از شهروندان گلوگاهی برای ویزیت رایگان، دارو و عینک هزینه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز