خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان کرد:

تردد سگ های ولگرد چالش محورهای هراز و سوادکوه/ شهرداری ها متولی سگ های ولگرد در مازندران شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۸۹۷

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه وجود سگ‌های ولگرد در داخل استان به ویژه در آمل و سوادکوه مشکلاتی را ایجاد کرد است.گفت: شهرداری ها متولی سگ های ولگرد در مازندران شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مهدی رازجویان در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری مازندران برگزار شد، در مورد طرح جمع آوری سگ های ولگرد اظهار داشت: وجود سگ‌های ولگرد در داخل استان به ویژه در آمل و سوادکوه مشکلاتی را ایجاد کرد است.

وی افزود: جمع آوری سگ های ولگرد طبق قانون بر عهده شهرداری ها بوده  و این ارگان موظف است تا نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد اقدام کند.

معاون عمرانی استاندار مازندران  در مورد طرح واگذاری زمین برای جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های ولگرد در آمل، گفت: در صورت تصویب این طرح توسط  شورای برنامه ریزی حدود سه هزار متر مربع زمین  از اراضی ملی برای ساماندهی سگ های ولگرد به شهرداری واگذار می شود.

سگ های ولگرد جمع آوری شوند

سید عباس موسوی در ادامه این نشست با اشاره به وجود سگ های ولگرد و خطرات ناشی از این حیوان اظهار داشت: وجود سگ‌های ولگرد و احتمال ابتلاء این حیوانات به بیماری هاری، تهدیدی برای مردم استان به خصوص در شهرها محسوب می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: باید نسبت به جمع آوری سگ‌های ولگرد از سوی دستگاه‌های متولی اقدام شود و تاکنون کمتر نسبت به این مسؤولیت پرداخته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز