خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

نخستین پروژه احداثی مسکن سیل زدگان در شهرستان سیمرغ افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۰۴

نخستین واحد مسکونی احداثی برای سیل زدگان مازندران صبح امروز در روستای " تالار پشت " شهرستان سیمرغ افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین  واحد مسکونی احداثی مسکن سیل زدگان صبح امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور،نمایندگان شهرستان قائمشهر ،سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی،استاندار مازندران و دیگر مسئولین استانی در روستای "تالارپشت" شهرستان سیمرغ افتتاح شد.

شهرستان سیمرغ که بیشترین خسارت را در سیل اواخر اسفند 97 و اوایل فروردین 98 متحمل شد و بیشترین خسارت در این شهرستان هم به روستاهای" تالارپشت"  و " رکنی کلاً" وارد شده است.

بنا بر اعلام گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران سیل و سیلاب روزهای یاد شده به بیش از یکهزار و 50 واحد مسکونی شهرستان سیمرغ خسارت وارد کرد.

همچنین سیل به 142 واحد مسکونی روستای رود پشت خسارت وارد کرد که از این تعداد 110 واحد تعمیری و 13 واحد احداثی است ، از هفت واحد تخریبی در دست احداث دو واحد امروز تحویل مالکان شد و مابقی تا اول شهریور آماده می شود.

بنا بر اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بر اثر سیل به بیش از 6 هزار واحد مسکونی در مازندران خسارت وارد شد که از این تعداد 5 هزار و 550 واحد نیازمند تعمیر و بازسازی بودند که تاکنون 4 هزار واحد پایان یافته و قرار است تا پایان تیر ماه بازسازی بقیه واحدها هم تمام شده و تحویل داده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز