خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف بهشهر:

دستفروشان و سد معبر مهمترین مشکل بازاریان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۹۹۸

رئیس اتاق اصناف بهشهر گفت: دستفروشان و سد معبر مهمترین مشکل بازاریان بهشهر است که باید با برنامه ریزی برای رفع آن اقدام شود.

به گزارش ایلنا،  علیرضا صدیق امروز در دیدار با شهردار و رووسای اتحادیه های بهشهر اظهار کرد: شهر باید از اقتصاد مولد برخوردار باشد و در این راستا باید مدیریت شهری و بازاریان نقش آفرینی داشته باشند.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان بهشهر افزود: تا زمانی که شهر از اقتصاد مولد وپویا برخوردار نباشد، کل شهرنمیتواند پویا وبالنده باشد وبه جرات این مهم،تنها باحضور پررنگ بازاریان صورت میپذیرد چرا که  بازاریان نبض و اهرم اقتصاد شهر محسوب میشوند.

صدیق گفت: اصناف بعنوان کار آفرینان شهری انتظاراتی از شهرداری داشته که با تشکیل کار گروه باید این مهم  بررسی شود.

شهردار بهشهر در سخنانی اظهار داشت: برنامه های شهرداری درتقابل با اصناف نیست و باید مشارکت منصفانه در توسعه شهرداشته و در این راستا حرکت کنیم.

یاسرفیروزی گفت: مشارکت بازاریان بویژه پیشکسوتان این عرصه ، میتواند زمینه ساز رونق وتوسعه شهرباشد.

وی تصریح کرد: باور داریم در سایه بهره گیری ازتجارب ارزشمند شما بازاریان، روح تازه ایی را درشهردمیده و در حل معضلات و کاهش آسیبها گامهای جدی برداریم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز