خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان"عباس آباد" خبر داد:

مرگ جوان 27 ساله در سانحه سقوط از فلای بورد در عباس آباد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان "عباس آباد" از مرگ جوان 27 ساله به دلیل سقوط از فلای بورد خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"حسین عبدی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع حادثه منجر به غریق در منطقه ساحلی پلاژ قو، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 12 سلمانشهر به محل حادثه اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: در این حادثه فردی 27 ساله، اهل کرج با یک فروند فلای بورد جت اسکی در حال بازی بود که به علت نامعلومی دچار سانحه سقوط از ارتفاع و به سطح کم عمق دریا پرتاپ شد.

سرهنگ عبدی، اظهار داشت: با حضور عوامل امدادی مصدوم سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد که به علت شدت صدمات وارده جان باخت .

فلای بورد یا هوابرد یکی از تجهیزات گردشگری مکمل جت اسکی است که آب را با فشار زیاد از درون لوله ای انعطاف پذیر از انتهای وسیله ای که به زیر پاهای شخص متصل است با سرعت پمپاژ می کند. 

این فشار آب همانند جت فرد را از سطح آب به هوا بلند می کند و به شخص اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه زدن را می دهد.

فرمانده انتظامی عباس آباد در خاتمه با اشاره به شروع طرح های دریا، به مردم و مسافران این شهرستان توصیه کرد: ضمن خودداری از انجام هرگونه حرکات تفریحی خطرآفرین در سواحل دریا از شنا در خارج از محدوده طرح ساماندهی سواحل دریا و هنگامی که دریا طوفانی و مواج است، خودداری کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز