خبرگزاری کار ایران

باحضور مقام عالی دولت در استان مازندران؛

فرماندار جدید قائمشهر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۸۹

ظهر امروز در جلسه شورای اداری قائمشهر که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، از خدمات مهدی محمدی فرماندار پیشین تقدیر و یحیی یوسف پور به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز جلسه شورای اداری قائمشهر و آئین تکریم از خدمات شش ساله مهدی محمدی، فرماندار پیشین قائمشهر و معارفه یحیی یوسف پور به عنوان فرماندار جدید که باحضور استاندار مازندران، نماینده مردم قائمشهر در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه، استاندار مازندران مسئولیت در نظام‌ جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانست و گفت : فرماندار پیشین توانست با سربلندی خدمات شایسته ای را به مردم شهرستان قائمشهر ارائه کند.

حسین زادگان افزود : با مدیریت درست و صحیح به اهداف دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف برسد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ظرفیت های قائمشهر گفت : به لحاظ حوزه انتخابیه، پنج شهرستان دیگر هم درگیر مسائل انتخابات هستند.

وی ادامه داد: تراکم بالای جمعیت، وجود نماینده خبرگان، دونماینده بودن از دلایلی است که این شهرستان را جز شهرستان های مهم قرار داده است.

وی باتاکید بر اینکه شخص مقام معظم رهبری شخصا درخصوص نساجی قائمشهر ورود کردند ادامه داد : نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

مهدی محمدی فرماندار سابق قائمشهر در این جلسه با اشاره به عملکرد خود و فعالیت های انجام شده گفت : در حوزه اقتصاد مقاومتی، مهمترین مسئله اشتغال است.

وی افزود : در این‌ حوزه اقدامات خوبی انجام شده است، درخصوص کارخانه نساجی باوجود مشکلاتی که شاهد آن بودیم توانستیم دستگاه هایی را که شانزده سال پلمپ بوده اند را راه اندازی کردیم که جز افتخارات عملکردی مجموعه است‌‌.

محمدی با اشاره به حوزه کشاورزی اظهار کرد :پرورش مزارع گلخانه ای لیموترش و قرار دادن یک روستا به عنوان پایلوت و به کارگیری چهل نفر از جوانان بیکار در این حوزه است.همچنین نود نفر از زنان خانوار نیز در گلخانه های کوچک لیموترش و گل های صادراتی مشغول به کار شدند و توانستند از مزایای جهادکشاورزی استفاده کنند.

محمدی با تاکید بر تخصیص صد درصدی اعتبارات در حوزه مددجویان تحت پوشش گفت : رتبه یک را در استان کسب کردیم و همچنین رتبه یک را نیز در حوزه صنعت در استان را نیز بدست اوردیم.

فرماندار سابق قائمشهر با اشاره به جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بیان کرد : درحوزه کارگری هم اتفاقات خوبی افتاد، همچنین درحوزه فرهنگ دوسال پیاپی دو کتابخانه روستایی شهرستان در سطح کشور رتبه نخست را بدست اوردند.

وی ادامه داد : درحوزه های ورزشی نیز رتبه ها و مقامات بین المللی نصیب شهرستان شد، استادیوم شهید وطنی نیز درمدت زمان کوتاهی بازسازی شد.

 محمدی خاطرنشان کرد : جشنواره نشاط اجتماعی هرساله برگزار می شود و درنهایت در سیل اخیر پل بالارستم با کمک همه ی مدیران ساخته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز