خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ اعلام کرد:

پرداخت 43 درصد از مطالبات گندمکاران مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۷۱۳

سید محمد جعفری گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از 27 هزار و 651 تن گندم به ارزش 482 میلیارد و 297 میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: با پیگیریهای بعمل آمده گندمکارانی که تا 20 خرداد محصول خود را تحویل مراکز خرید شرکت غله دادند مطالباتشان را به مبلغ 207 میلیارد و 333 میلیون ریال دریافت کردند.

سید محمد جعفری اظهار امیدواری کرد : با پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر گندمکاران مازندرانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.

وی به مراکز خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: این میزان خرید توسط 15 مرکز  از 23 مرکز پیش بینی شده جهت خرید تضمینی گندم در سطح استان مازندران صورت پذیرفته که به تناسب برداشت گندم به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

 جعفری با اشاره به قیمت تضمینی گندم اظهار داشت: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جاری براساس 4 درصد افت مفید و 1 درصد افت غیرمفید 17 هزار ریال تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تصریح کرد: خرید تنها از کشاورزانی صورت می گیرد که نام آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

وی تاکید کرد: در سالجاری هیچ خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد و گندمکارانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکردند باید با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

جعفری افزود: ثبت اطلاعات کشاورزان شامل محل تولید، سطح زیر کشت، برآورد تولید و اطلاعات هویتی کشاورزان در سامانه جامع پهنه بندی در زمان تحویل محصول ضروری است.

مدیرعامل شرکت غله تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز