خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا:

توجه به صنایع تبدیلی و فرآوری، نیاز مهم بخش کشاورزی است/ فرهنگ تولید و اقتصاد باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۷۱۲

فرماندار نکا گفت: توجه به صنایع تبدیلی و فراوری از نیازهای مهم بهش کشاورزی است.

به گزارش ایلنا، عبدالجواد توحیدی مقدم شامگاه چهارشنبه در دومین جشنواره ملی تمشک در شهرک شهید عباسپور نکا افزود: وجود صنایع تبدیلی مرتبط با محصولات کشاورزی نیاز مهم هر منطقه است که باید مورد توجه باشد.

وی اظهار داشت: در سال رونق تولید قرار داریم و  تلاش برای شناساندن ظرفیت های تولید و توسعه آن از نیازهای مهم است.

فرماندار نکا با اعلام اینکه دومین جشنواره تمشک با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد؛ گفت: چند منظوره برگزار کردن جشنواره موجب شد تا در راستای سیاست های کلان کشور، در کنار توسعه اقتصادی،  نشاط اجتماعی هم مورد توجه قرار گرفته و اقتصاد  مدیریت شود.

توحیدی مقدم گفت: فرهنگ تولید و اقتصاد باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

توحیدی مقدم با اشاره به درآمد مناسب برداشت تمشک جنگلی در نکا افزود: در بازه زمانی حدود دوماه از برداشت لین محصول خودرو در جنگل های نکا، 56هزار نفر روز بکارگیری شده و اشتغال دارند و بیش از 1000تن تولید تمشک نکا است که می تواند در اقتصاد اثرگذار باشد و باید در همین راستا باید برای فراوری و صنایع وابسته تلاش بیشتری انجام شود.

شهردار نکا هم این جشنواره را فرصت مهن شهرستان و استان در تولید و رونق اقتصادی دانست.

سید مهدی احمدی گفت: دومین جشنواره ملی تمشک نکا از 29 خردادماه به مدت پنج روز تا دوم تیرماه برگزار و نمایشگاه صنایع دستی و بومی و محلی در 100غرفه در شهرک شهید عباسپور نکا برپاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز