خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران:

سارق حرفه ای با 65 فقره سرقت در ساری دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۲۱

از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با 65 فقره سرقت در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار"سیدمحمود میرفیضی" با اعلام این خبر ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه های توزیع در سطح شهرستان ساری و برخی از شهرستان های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند .

سردارمیرفیضی، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

این مقام انتظامی، اذعان داشت: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق و مخابرات، 23 فقره کارت بانکی، چندین فقره چک بانکی، ابزار و تجهیزات فنی و الکتریکی سرقتی کشف شد .

وی با بیان این که متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 65 فقره سرقت در سطح شهرستان ساری و برخی از شهرستان های همجوار اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده و تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.

میرفیضی، با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه ،تاکید کرد: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهادهای اثر گذار در کاهش آسیب های اجتماعی با نیروی انتظامی منجر به ارتقاء احساس امنیت ، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم ، امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر حفظ هوشیاری، استفاده از دزدگیر، ابزارهای الکترونیکی و دوربین های مداربسته برای پیشگیری از سرقت، از مردم خواست: برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت های پلیس اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز