خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

صرفه جویی 274 میلیون لیتر بنزین در منطقه ساری

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۷۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با اقبال مصرف گاز سی ان جی در مازندران ، مقدار زیادی در مصرف سوخت فسیلی صرفه جویی شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه باید در فرهنگ سازی استفاده از سوخت پاک تلاش کرد ، بیان داشت : در سال 97 با مصرف 192 میلیون کیلوگرم گاز سی ان جی توسط خودروها در منطقه مرکزی مازندران حدود 274 میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شد .

سبحان رجب پور پدیده آلودگی هوا در مناطق شهری را یکی از ره آوردهای صنعتی شدن دانست وادامه داد : با توجه به فعالیت 86 جایگاه سی ان جی در حوزه عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری  ، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری نداشت .

رجب پور تاکید کرد : مبلغ ریالی این مقدار صرفه جویی حدود  490 میلیارد تومان می باشد .

وی با برشمردن مضرات استفاده از سوختهای فسیلی  و تهدید آزاد شدن مواد آلاینده ناشی از احتراق این مواد ، اظهار کرد : با استقبال مردم در استفاده از گاز سی ان جی به جای بنزین به غیر از صرفه جویی در سوخت فسیلی ، کم شدن تصدی گری دولت ، خدمات رسانی بهتر ، کمتر شدن آلودگی های زیست محیطی و هوای پاک را به دنبال خواهد داشت .

رجب پور مدیر منطقه ساری تاکید کرد : از عوامل مهم اقبال استفاده از گاز سی ان جی قیمت پایین و در دسترس بودن آن می باشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز