خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مازندران اعلام کرد:

حادثه رانندگی با 2 کشته و 6 مصدوم در محور هراز

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۵۹

رئیس پلیس راه استان از حادثه رانندگی با 2 کشته و 6 مصدوم در محور هراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"علیرضا قدمی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محدوده املج محور هراز شهرستان آمل بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو شهرستان آمل به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: در این حادثه یک خودروی سمند در حال تردد در محور هراز به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و به خودروی یدک کشی که در حال ارائه خدمت به یک خودروی حادثه دیده در این محور بوده است برخورد کرد .

سرهنگ قدمی، تصریح کرد: بر اثر این حادثه راننده خودروی سمند در دم جان باخت و 7 نفر از افراد حاضر در صحنه امدادرسانی به شدت مجروح شدند .

سرهنگ قدمی با بیان این که با حضور عوامل اورژانس هوایی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند ،اظهار کرد: یکی دیگر از مصدومان این حادثه نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و علت حادثه توسط کارشناسان این پلیس در دست بررسی است .

رئیس پلیس راه مازندران از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن را خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو برشمرد و در خاتمه به رانندگان، توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ اجتماعی خود را به نمایش بگذارند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز