خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواپیمایی "وارش" شمال کشور اعلام کرد:

اولین پرواز بین المللی شرکت هواپیمایی وارش از ساری به مقصد تاجیکستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۹۹

احمد رستمی گفت: اولین پرواز بین المللی این شرکت به مقصد تاجیکستان پنج شنبه 23 خرداد انجام می شود.

به گزارش "ایلنا" از ساری، " احمد رستمی" در این باره گفت: از این پس خط پروازی ساری- مشهد- تاجیکستان روزهای پنجشبه برقرارمی شود.

وی هدف از این اقدام شرکت هواپیمایی وارش را کمک برای توسعه صنعت گردشگری و تقویت تعاملات فرهنگی دو کشور ایران و تاجیکستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم دراین خصوص گام های ارزنده ای را برداریم.

"احمد رستمی" همچنین از برقراری پروازهای جدید ازساری به شهرهای مختلف در طول هفته خبر داد وگفت: با عنایت به تقاضای متعدد مسافران و به منظور تسهیل در رفت و آمدها خطوط پروازی به تهران، مشهد وکیش و اصفهان راه اندازی شده که همشهریان محترم می توانند با مراجعه به سایت شرکت هواپیمایی "وارش" از روزها و ساعات پرواز مطلع شوند.

به گفته وی پرواز ساری به تهران در روزهای مختلف و ساعات متعدد انجام خواهد شد و همه روزه برای مشهد مقدس پرواز انجام می شود.

رستمی ادامه داد: خط پروازی کیش سه شنبه و جمعه و بندرعباس دوشنبه و سه شنبه پیش بینی شده است.

مدیرکل هواپیمایی تازه تاسیس " وارش" همچنین از برقراری خط پروازی ساری به اصفهان از فردا پنجشنبه 23 خرداد خبر داد و گفت: این خط پروازی دوشنبه ها ساعت 20:15  و پنجشنبه ها ساعت 18:30 انجام می شود.

وی گفت: برنامه های گسترده ای برای توسعه خطوط پروازی به شهرهای مختلف پیش بینی کرده ایم که درموعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز