خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران :

نقش آفرینی زنان در دفاع مقدس آنطور که باید بازگو نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۵۸

سمیه قاسمی طوسی گفت: نقش آفرینی زنان در دفاع مقدس آنطور که باید بازگو نشده است.

به گزارش ایلنا از ساری، سمیه قاسمی طوسی صبح امروز در دیدار با  زنان و مادران شهدا و همچنین بانوان ایثارگر دستگاهای اجرایی اظهار داشت:بانوان،زنان و مادران ما در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایثارگر و حماسه ساز بودند.

وی افزود:  مادران ما در زمان جنگ با دلی پر از آشوب اماقلبی پر از ایمان به خدا عزیزان خود را به جبهه های جنگ می فرستادند تا این دلیرمردان تاریخ بتوانند با صلابت و آرامش به دفاع از خاک میهن بپردازند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به نقش زنان در پشت جبهه اشاره کرد و گفت: همین بانوان با روحیه جهادی مردان را در مسیر دفاع خاک ایران اسلامی همراهی می کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه نقش آفرینی زنان در دفاع مقدس آنطور که باید بازگو نشده است، ادامه داد: بازآفرینی و بازگویی نقش زنان در دفاع مقدس از مطالبات جدی خانواده های شهدا و ایثارگران است که باید بصورت جدی پیگیری شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه روحیه جهادی زنان ،مادران و دختران شهدا قابل تحسین است ،افزود: همچنین مسئولیت اجتماعی  زنان و بانوان ایثارگر ما در شرایط کنونی دوچندان شده است.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز جامعه تاکید کرد.

در این دیدار از بانوان ایثارگر دستگاه های اجرایی و شاعران آیینی با اهدای جوایز تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز