خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بهشهر:

آثار تاریخی بهشهر در حال از بین رفتن است/ کارنامه ای در شورای شهر نداریم که تقدیر شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۷۲

عضو شورای شهر بهشهر گفت: کارنامه ای در شورای شهر نداریم که تقدیر شود و کارهای بسیاری بر زمین مانده است.

به گزارش ایلنا، پرویز صدیق در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مشکلات بسیاری گریبان گیر بهشهر شده است و آثار تاریخی بسیاری در بهشهر در حال تخریب و از بین رفتن است و باید کاری شود.

وی بیان داشت: درب آب انبارهای بهشهر بسته است؛ چشمه عمارت از دست رفت، منزل عطار تنها اثر باقیمانده از قاجار تخریب شد؛ اما کاری برای این آثار نشد.

عضو شورای شهر بهشهر با اعلام اینکه آثار تاریخی بهشهر در حال از بین رفتن است؛ افزود: اکنون تنها بناهای چیت سازی برای بهشهر مانده است که باید فکری برای آن شود.

صدیق گفت: متاسفانه مکاتبات شهرداری با شورای شهر بهشهر به رویت ما و به چشم و گوش ما نمی رسد و از سوی شورا به ما ارائه نمی شود؛ تا تعیین تکلیف شود!

وی با اشاره اینکه برخی اختلاف بین اعضای شورای شهر بهشهر را بیان می کنند؛ ادامه داد: ما اختلافی نداریم؛ یعنی موضوعی نزرح نمی شود که اختلافی باشد و تنها اختلاف ما بر سر شهردار است.

صدیق گفت: بسیاری از مطالبات شهری بر زمین مانده است و باید خیابان امام، ترافیک، پارکینگ و پروژه هایی که با گزارشات خلاف واقع، خیابان امام را نابود کرد؛ روشنگری شود.

وی با تشکر از تلاش شهردار بهشهر گفت: از زمان تصدی فیروزی در این سمت کارهای بسیاری انجام و دست عده ای رانت خوار و بازی های نامیمون از شهرداری قطع شد و در ادامه راه باید با همراهی و همکاری همه اعضای شورای شهر بهشهر و شهرداری برای برون رفت از مشکلات تلاش کرد.

علی شکوهی عضو دیگر شورای شهر بهشهر هم گفت: همه تلاش ما برای همراهی بیشتر با اعضای شورا بود اما از امروز کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: تاکنون برای حفظ منافع شهروندان سکوت کرده ایم اما اگر منافع مروم به خطر بیفتد؛ سکوت نخواهیم کرد.

 شکوهی افزود: بیش از یکسال و نیم از زمان عملکرد ما در شورا گذشته است و از اکنون فضای کاری متفاوت شده و هر مساله ای که به نفع حقوق مردم و شهروندان نباشد؛ رسانه ای می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز