خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران:

مشارکت دانش آموزان موجب شکل گیری تربیت آنها می شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۵۳

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: مشارکت دانش آموزان در فعالیت ها و برنامه های مدارس منجر به شکل گیری تربیت اجتماعی آنها می شود.

محمد شعبانی ظهر امروز در همایش مدیران مدارس که در هتل بادله برگزار شد، اظهار داشت: توجه به نیازهای فرهنگی و گردشگری دانش آموزان در کنار آموزش امری ضروری محسوب می شود.

 وی افزود: در شرایط فعلی باید از رویا پردازی به دور بوده و واقعیت های اجتماعی را به درستی رصد کنیم .

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با یادآوری اینکه محور فعالیت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است گفت: به توانمندی دانش آموزان با اولویت مدرسه محوری توجه بیشتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رفتار و ادبیات معلمان بر رفتار دانش آموزان تاثیر گذار است از اینرومدیران و معلمان به این امر مهم توجه داشته باشند.

شعبانی خاطرنشان کرد: شاداب سازی  دانش آموزان در مدارس تنها به اجرای موسیقی نیست بلکه شرایطی ایجادکنیم که دانش آموزان در مکان آموزشی ایجاد لذت و آرامش کنند.

وی شاداب سازی محیط مدرسه را از ضروریات دانست و گفت:مسابقات فرهنگی و هنری در مدارس پررنگ تر شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران به جلوه های مشارکت دانش اموزان در شادابی و نشاط مدارس اشاره کرد و افزود: مشارکت دانش آموزان موجب شکل گیری تربیت آنها می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز