خبرگزاری کار ایران

در ایام تعطیلات عید فطر؛

1823 ماموریت غیر تصادفی انجام گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۴۳

رئیس اورژانس مازندران تعداد مأموریت‌های غیر تصادفی در این تعطیلات را یکهزار و ۸۲۳ مورد اعلام کرد و گفت که در این مأموریت‌ها ۸۳۸ بیمار از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،یحیی صالح طبری رییس مرکز فوریت های پیش بیمارستانی مازندران با اعلام این خبر گفت:پرسنل اورژانس مازندران در این مدت ۸۷۵ مأموریت تصادفی انجام دادند که از این تعداد ۶۱۹ مصدوم به دلیل شدت جراحت به بیمارستان‌ها اعزام شدند و ۲۵ نفر دیگر نیز در محل حادثه کارهای درمانی آنها انجام شد

وی همچنین با اعلام اینکه اوژانس مازندران در این مدت ۲۱ مأموریت ویژه تصادفی انجام داد، گفت: در این حوادث ۱۴۴ نفر مصدوم شده بودند.

رئیس اورژانس مازندران همچنین تعداد مأموریت‌های غیر تصادفی در این تعطیلات را یکهزار و ۸۲۳ مورد اعلام کرد و گفت که در این مأموریت‌ها ۸۳۸ بیمار از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

صالح طبری بیماری های قلبی و تنفسی را بیشترین آمار مربوط به مأموریت‌های غیر تصادفی مازندران در این مدت عنوان کرد.

وی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده‌های مازندران و ترافیک در مسیرهای منتهی به استان، گفت این مساله باعث شد تا در برخی مواقع بالگرد اورژانس به پرواز درآید تا خدماتدهی در اسرع وقت به مصدومان انجام شود.

رئیس اورژانس مازندران افزود: در این مدت چهار سورتی پرواز بالگرد اورژانس انجام شد و ۹ بیمار که بیشترشان مصدومان تصادفات جاده‌ای بودند از این طریق به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز