خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

کاهش مصرف برق استان با همکاری منطقه ساری

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۹۰

سبحان رجب پور گفت : مشارکت ادارات در کاهش مصرف انرژی راه حلی است تا مشترکان استان بتوانند با اطمینان و آرامش خیال زمستان و تابستان را پشت سر بگذارند

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : امضاء تفاهم نامه همکاری با شرکت توزیع برق مازندران با هدف کاهش مصرف برق در ماههای پر مصرف سال ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری درسه سال پیاپی افتخار همکاری با شرکت توزیع برق استان مازندران را دارد .

سبحان رجب پوراظهارکرد : با توجه به ضوابط اجرایی تفاهم نامه همکاری با شرکت توزیع برق استان و استقبال جایگاهداران سی ان جی از این طرح این جایگاهها در ساعات اوج مصرف برق به منظور خاموش نمودن کمپرسورهای جایگاه به دو گروه تقسیم شدند .

وی افزود : زمان استراحت جایگاههای سی ان جی برای جدول گروه یک از ساعت 12 الی 14 و جایگاههای گروه دو از ساعت 14 الی 16 می باشد که با نصب بنر در ورودی جایگاه در ساعات اوج پیک بار نسبت به خاموش نمودن کمپرسور و کلیه تجهیزات برقی و استراحت جایگاه اقدام می کنند .

رجب پور ادامه داد : طی هماهنگی با جایگاههای سی ان جی مسئولین جایگاهها موظف شدند در زمان استراحت از دستگاههای کمپروسور ودیگر تجهیزات جایگاه بازدید فنی به عمل آورده و در صورت نواقص احتمالی نسبت به رفع آن اقدام نمایند و با بررسی به عمل آمده میزان فروش جایگاه نسبت به زمان قبل تغییری ندارد .

رجب پور ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت ادارات در خدمات رسانی مطلوب به مردم ، گفت : وظیفه ملی ما حکم می کند در زمستان و تابستان به یاری سازمانهای خدمات رسان آمده ، تا مشترکان استان بتوانند با اطمینان و آرامش خیال زمستان و تابستان را پشت سر بگذارند .

مدیر منطقه ساری ضمن قدر دانی از زحمات متقابل دو شرکت توزیع برق و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در امر صرفه جویی برق ، تاکید کرد : منطقه ساری افتخار دارد شرکت توزیع برق را سه سال پیاپی در صرفه جویی برق یاری نماید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز