خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

اختصاص 210 میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی شرق مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۶۵

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 210میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی شرق مازندران خبر داد.

علی محمد شاعری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: آبرسانی از مهمترین مسائلی بود که در چند سال اخیر توجه ویژه ای به آن شده است و بهره برداری از سد گلورد مهمترین راهکار برای رفع مشکل بود.

 وی گفت: آبگیری از سد گلورد پس از حدود نیم قرن و بهره برداری از آن، راهکار مهمی برای تأمین آب کشاورزی و شرب شرق مازندران بود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: 210 میلیارد ریال برای پروژه های آبرسانی شرق استان جذب شده است که با اجرای این پروژه ها مشکلی در تامین و توزیع آب شرق استان نخواهیم داشت. 

 

شاعری همچنین از جذب 150 میلیارد ریال برای مناطق روستایی شرق استان خبر داد و یادآور شد: در این راستا پروژه های متعدد و متنوعی در این مناطق در بخش راه، ورزشی و بهداشت و درمان در حال اجراست. 

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای بهداشتی درمانی در شرق استان مازندران خاطر نشان کرد: بزرگترین و پیشرفته ترین بیمارستان منطقه بزودی در بهشهر به بهره برداری می رسد. 

شاعری گفت: راهسازی و توسعه زیرساخت ها در شرق مازندران با جدیت در حال اجرا و مسیر دسترسی رستمکلا به بندر امیرآباد در حال احداث است که بخش اعظمی از ترافیک منطقه را کاهش می دهد. 

وی همچنین از دو برابری ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد خبر داد و گفت: تخلیه و بارگیری بندر، از ۳.۵ میلیون تن به ۷ میلیون تن رسیده است. 

 نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین از در دست ساخت بودن پروژه های ورزشی متعدد در شرق استان خبر داد و افزود: بزرگترین ورزشگاه شرق استان مازندران هم در گلوگاه بزودی بهره برداری می شود. 

شاعری گفت: طرح هادی در بسیاری از روستاها اجرا شده و یا در حال اجراست و اعتبارات خوبی از منابع ملی و استانی برای اجرای این طرح ها جذب شده است و توسعه و پیشرفت شرق مازندران با قوت در دست انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز